Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!

Szep 30, 2022

A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által, már nyolcadik alkalommal kiírt Városmarketing Gyémánt Díj pályázat eredményhirdetésére szeptember 15-én, a Marketing Summit Hungary 2022 konferencián - a marketing szakma csúcstalálkozóján - került sor. Ebben az évben 146 nevezés érkezett, 24 várostól. Idén is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb, 54 pályázat.

Minden pályamunkákat a szakmai zsűri két tagja a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a hatásosság és a forrásfelhasználás hatékonysága alapján értékelte. Városmarketing Gyémánt Díj gyémánt elismerését. Idén 93 gyémántot adtak át.

Az idei év fődíjasa, Nyíregyháza városa lett, és így ismét viselheti Marketing fővárosa 2022 kitüntető címet. A díjakat Prof. Dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, Hinora Ferenc az MMSZ elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke adta át Zagyva Gyulának, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának. A város 20 elismerésben részesült.

Városmarketing nagykövete különdíjat Pécs városa kapta, a nagyszámú pályázataiért, mellyel bizonyította, hogy komplex marketingtevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben. A Kisvárosi első elnevezésű díjat újból Vásárosnamény városa tudhatja magáénak, hiszen a díj legaktívabb nevezőjének bizonyult kisváros kategóriában. A Marketingaktív Megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereg megyét illeti.

A Gyémánt Ranglista azt mutatja, hogy a díj 2015. évi megalapítása óta a települések összesen hány gyémántot szereztek. A ranglistán az 5. helyen áll Siófok 35 gyémánttal, őt követi 4. helyen Budapest XIII. kerület 38 gyémánttal, a 3. helyen Győr és Vásárosnamény áll 40-40 gyémánttal, a dobogó 2. fokán Miskolc áll 48 gyémánttal. A ranglistát Nyíregyháza városa vezeti 64 gyémánttal.

„Városmarketing stratéga” különdíjat ez évben először hirdették meg, ahol a városmarketing, márkaépítés tervezési, stratégiai, szervezeti menedzsment megoldások bemutatását kiemelt elismerésben részesítették. Öt különdíj került kiosztásra a szakmai zsűri döntése alapján: Pécs, Szolnok, Hévíz, Budapest XIII. kerület, valamint Győr városok marketing megoldásai részesültek külön elismerésben.

A sikeres pályázók közül - Nyíregyháza, Pécs, Gyöngyös, Budapest XIII. kerület, Vásárosnamény, valamint Szabolcs-Szatmár-Bereg megye - az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. is különdíjjal, hat, illetve három hónapos médiafigyelési szolgáltatással jutalmazta.

 

Forrás: Marketing Summit Hungary 2022 / marketing.hu

Előző hír
Csodagól a megyei futsal derbin
Következő hír
Tovább fejlődik Sóstó

Kapcsolódó híreink