Ismét a Marketing Fővárosa lett Nyíregyháza – 20 díjat nyert a város

Ismét a Marketing Fővárosa lett Nyíregyháza – 20 díjat nyert a város
Fotó: Szarka Lajos

Nyíregyháza kapta a Marketing Fővárosa 2021 elismerést, megtartva ezzel a 2020-ban szerzett címét. Ezt a fődíjat azért kapta a város, mert összesen 20 Városmarketing Gyémánt Díjat nyert, megelőzve ezzel Siófokot, vagy éppen Budapest második kerületét. Számos díj és elismerés érkezett Nyíregyházára idén, legutóbb Az Év Ipari Parkja, valamint a Tehetségbarát Önkormányzat Díjat kapta meg a város. 

Szakmai munka

Hetedik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot. A díjazottak között szerepelt Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből Vásárosnamény is, amely a „Kisvárosi első” elnevezésű díjat tudhatja magáénak, melyet idén második alkalommal nyert el a beregi település.

„Mi odafigyelünk hét esztendeje kiemelten arra, hogy mutassuk meg magunkat, a városlakók érezzék azt, hogy Vásárosnamény egy olyan hely, ahol jó élni, a Bereg szíve vonzza és adja a csodákat, csak fedezzük fel ezeket.” - Filep Sándor Vásárosnamény polgármestere arról is beszélt, hogy a kerékpáros versenyek, a TOP-os pályázatok kereteiben készült kisfilmek, illetve az adventi programsorozat mind bemutatják a város életét és élhetőségét.

Nyíregyháza a Marketing Fővárosa

Dr. Kovács Ferenc Nyíregyháza polgármestere a díjakat bemutató sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy mit jelent Nyíregyházának az elismerés, amelynek köszönhetően megvédte címét, és ismét, másodjára is a Marketing Fővárosa lett.

„Itt nagyon jó anyagok készültek a városmarketing szempontjából, nagyon sok rendezvény, program, projekt volt, amelyekből ezek a filmek készülhettek. Első elismerés a Városkép Nonprofit Kft.-é, akik elkészítették és beadták a pályamunkákat, ugyanakkor mindenkit köszönet illet, akik dolgoztak ezek megvalósításán. Ez egy nagyon jó lehetőség arra, hogy megmutatkozzunk a világnak és a nyíregyháziaknak is, ugyanis ezek között nagyon sok hagyományőrzésről szól, amit a fiatalabb generációnak és mindenki másnak is érdemes megismernie, de kifelé is egy megmutatkozás, a hozzánk látogató vendégeknek, turistáknak, minden területen ez jelentkezik a gazdaságfejlesztéstől a szociális területig, hiszen ez jelzi azt, hogy milyen város is Nyíregyháza.”

A megye elismerése

Az elismeréseknek köszönhetően Szabolcs-Szatmár-Bereg megye a tavalyi év után idén másodszor nyerte el a rangos Marketingaktív Megye díjat. A megye 26 marketing gyémánt díjat nyert el Nyíregyháza és Vásárosnamény pályázatai által.

„Mind Nyíregyháza, mind pedig Vásárosnamény nagyon komoly energiát fordít arra, hogy amellett, hogy településfejlesztésben gondolkodnak, amellett, hogy közösségfejlesztésben gondolkodnak, amellett, hogy az identitást erősítik, odafigyelnek arra, hogy a marketingtevékenységet is mellé tegyék, azt a reklámtevékenységet, amellyel meg tudják erősíteni és meg tudják mutatni azokat a tevékenységeket, amelyekben kimagaslóan szerepelnek. Az identitáserősítés pedig különsképpen fontos, és ez a díj is ezt igazolja vissza, hiszen a megye is azt a célt tűzte ki maga elé, hogy olyan közösségfejlesztő tevékenységeket valósítson meg,a melyekben a megyei identitás elsődleges szerepet játszik, és erre most tökéletes példát mutattak előttünk mind Nyíregyháza mind Vásárosnamény.” - emelte ki Baracsi Endre, a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei közgyűlés alelnöke, aki hozzátette, büszkék lehetünk arra, hogy ez a két település, amellett, hogy hírét viszik a városoknak, jó hírét viszik Szabolcs-Szatmár-Bereg megyének is, hiszen a cél, hogy olyan megye legyünk, ahol nem csak szeretnek élni az emberek, hanem itt képzelik el a jövőjüket is.