Elégedettségi felmérés készül – A cél a gyorsabb ügyintézés és jobb minőségű szolgáltatás
Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez július másodikától a NYÍRSÉGVÍZ Zrt.. A társaság célja, hogy az ügyintézést gyorsabbá tegyék, a szolgáltatás jobb minőségű legyen és a problémákat minél hamarabb megoldják.
150 ezer felhasználói kapcsolata van a NYÍRSÉGVÍZ Zrt.-nek. A társaság 87 településen szolgáltat. A Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal által meghatározott keretek között Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez a társaság. Július másodikán indult a felmérés, melynek célja, hogy a szolgáltatással, a nyitvatartással, ügyfélszolgálattal és a társasággal kapcsolatos véleményüket megoszthassák a fogyasztók.
Olesnyovics Katalin, a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. ügyfélszolgálati ügyvezetője elmondta:
A felmérésnek 3 módszertana van. Az első az az alapfelmérés, amely ezzel a személyes megkereséssel teljesen megegyező, a különbség annyi mindössze, hogy itt már egy kutató cég fogja ezt a felmérést végezni és nem a társaságunk. A második pillére, amit az energiahivatal fog elvégezni, a Kutatópont Kft.-én keresztül, ehhez az ügyintézés végén mindig elkérjük az ügyfelek telefonszámát és kérjük a hozzájárulásukat ahhoz, hogy a telefonszámukat átadhassuk és ez a Kutatópont Kft. egy kérdés erejéig megkereshesse őket. A harmadik pillére a felmérésnek az azonnali felmérés, melyet személyesen és telefonos ügyintézés végén egy-egy kérdés erejéig teszünk fel a felhasználóknak.
Az Univerzum üzletház 3. emeletén található ügyfélszolgálaton tableteken végezhetik a felhasználók a felmérést. Az ügyfélszolgálat megközelíthetőségére, komfortjára és a várakozási idejére is kíváncsiak a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. munkatársai.
Kurtyánné Moravecz Zsuzsanna, a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. ügyfélszolgálati munkatársa kiemelte:
Jelenleg ez úgy működik, hogy a 7. hó másodikán idetelepített tableteken a felhasználók az ügyintézés végén a véletlenszerűen feldobott kérdéseket, illetve a kérdésekre adott válaszokat kell, hogy értékeljék egy egytől kilencig egy skálán.
Az alapfelmérés, amelyet egy kutató cég végez és a kiegészítő felmérés, amelyet a Kutatópont koordinál, ez év végéig tart. Az úgynevezett azonnali elégedettségi felmérést, azaz a telefonos vagy személyes kérdőívezést pedig folyamatosan végzi a NYÍRSÉGVÍZ.
Horváth Kíra
Fotó: Internet