Több tízezer hívást kezelt a Cofidis budapesti és új nyíregyházi ügyfélszolgálata
Hivatalos megnyitót tartott a Cofidis a nyíregyházi ügyfélélmény központjában, amely közel 30 fővel kezdte meg működését idén áprilisban, a járványidőszak közepette. Az időzítésnek köszönhetően tehermentesült a budapesti iroda: a két ügyfélszolgálat együttesen több, mint 30 000 ügyfélhívást fogadott májusban. Az irodabejárással egybekötött szűkkörű eseményen - mely megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett zajlott - részt vett Dr. Kovács Ferenc polgármester Úr, Holló Bence, a Cofidis Magyarországi Fióktelepének vezérigazgatója, és a város más prominens vezetői.
Munkahelyteremtés a járványidőszakban
2020. április 2-án 29 új ügyfélszolgálati dolgozó kezdte meg munkáját a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban kialakított modern, ergonomikus irodatérben. A koronavírus gazdaságra gyakorolt negatív hatásainak, a fogyasztás visszaesésének következtében számos munkahely szűnt meg a járványidőszakban.
A cégvezetés a nyíregyházi irodára a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint. „Válságidőszakban még nagyobb hangsúlyt kap a beruházások folytatása és a munkahelyteremtés. A járvány ellenére a nyitás mellett döntöttünk, mindezt színvonalas, magas minőségű környezet megteremtésével.” – tette hozzá Holló Bence, a Cofidis vezérigazgatója. A város nagy nyitottsággal fogadta a céget és a városvezetés megerősítette, hogy továbbra is készen állnak minden szükséges segítséget megadni.
Dr. Kovács Ferenc polgármester kiemelte: „Mindig nagy öröm, ha egy cég Nyíregyházát választja a fejlesztéséhez, különösen, ha az a munkahelyek számának növekedésével is jár. Az, hogy a Cofidis ebben az évben bővített, amikor a veszélyhelyzet miatt szükséges intézkedések minden szektort súlyosan érintenek, azt gondolom, még nagyobb elismerést érdemel.”
Kiemelt szerepben a nyíregyházi központ
A járványhelyzetben a digitális tér vált az ügyintézés legbiztonságosabb módjává, így az online csatornákat számottevően több ügyfél kereste fel. Főként a törlesztési moratóriummal, a kamatplafon megváltozásával és ezzel párhuzamosan a meglévő termékek megszűnésével kapcsolatos megkeresések növekedtek meg ugrásszerűen. A Cofidis ügyfélszolgálatán több tízezer ügyfélhívást fogadtak a munkatársak májusban, 30 százalékkal többet, mint a válság előtti hónapokban, például februárban. Ebben az intenzív időszakban április és május folyamán a nyíregyházi iroda kiemelt szerepet töltött be az ügyfelekkel történő aktív kapcsolattartásban.
A vidéki központ eddig a telefonos ügyfélmegkeresések kezelésében vett részt, nagyrészt kimenő hívásokat indítottak a munkatársak. A vállalat további létszám bővítést tervez az év végéig.
Óvintézkedések és őszi integrációs tervek
A két központ között a munkavégzés egységben zajlik a közös informatikai rendszer, az azonos kommunikációs csatornáknak és felületeknek köszönhetően. A csapattagok közötti távoli kapcsolattartás napi szintű, a szorosabb együtt dolgozást elősegítendő a vállalat tervezi közös személyes találkozók szervezését, mind Budapesten, mind Nyíregyházán. A járványhelyzet elmúltával, talán az őszi időszakban kerülhet sor majd erre. Jelenleg az óvintézkedések még tartanak, mely szerint a munkatársaknak kötelező az arcmaszk és a kézfertőtlenítő használta, illetve az egylégterű irodában az előírt távolságok betartása. A négyszemélyes boxokban a munkaállomások úgy lettek kialakítva, hogy a szükséges távolság biztosítva legyen. Emellett nagy gondot fordít a cég a munkaállomások tisztán tartására, fertőtlenítésére.