Több tízezer hívást kezelt a Cofidis budapesti és új nyíregyházi ügyfélszolgálata

Jún 5, 2020

Hivatalos megnyitót tartott a Cofidis a nyíregyházi ügyfélélmény központjában, amely közel 30 fővel kezdte meg működését idén áprilisban, a járványidőszak közepette. Az időzítésnek köszönhetően tehermentesült a budapesti iroda: a két ügyfélszolgálat együttesen több, mint 30 000 ügyfélhívást fogadott májusban. Az irodabejárással egybekötött szűkkörű eseményen - mely megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett zajlott - részt vett Dr. Kovács Ferenc polgármester Úr, Holló Bence, a Cofidis Magyarországi Fióktelepének vezérigazgatója, és a város más prominens vezetői.

Munkahelyteremtés a járványidőszakban  

2020. április 2-án 29 új ügyfélszolgálati dolgozó kezdte meg munkáját a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban kialakított modern, ergonomikus irodatérben. A koronavírus gazdaságra gyakorolt negatív hatásainak, a fogyasztás visszaesésének következtében számos munkahely szűnt meg a járványidőszakban.

A cégvezetés a nyíregyházi irodára a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint. „Válságidőszakban még nagyobb hangsúlyt kap a beruházások folytatása és a munkahelyteremtés. A járvány ellenére a nyitás mellett döntöttünk, mindezt színvonalas, magas minőségű környezet megteremtésével.” – tette hozzá Holló Bence, a Cofidis vezérigazgatója. A város nagy nyitottsággal fogadta a céget és a városvezetés megerősítette, hogy továbbra is készen állnak minden szükséges segítséget megadni.

Dr. Kovács Ferenc polgármester kiemelte: „Mindig nagy öröm, ha egy cég Nyíregyházát választja a fejlesztéséhez, különösen, ha az a munkahelyek számának növekedésével is jár. Az, hogy a Cofidis ebben az évben bővített, amikor a veszélyhelyzet miatt szükséges intézkedések minden szektort súlyosan érintenek, azt gondolom, még nagyobb elismerést érdemel.”

Kiemelt szerepben a nyíregyházi központ

A járványhelyzetben a digitális tér vált az ügyintézés legbiztonságosabb módjává, így az online csatornákat számottevően több ügyfél kereste fel. Főként a törlesztési moratóriummal, a kamatplafon megváltozásával és ezzel párhuzamosan a meglévő termékek megszűnésével kapcsolatos megkeresések növekedtek meg ugrásszerűen. A Cofidis ügyfélszolgálatán több tízezer ügyfélhívást fogadtak a munkatársak májusban, 30 százalékkal többet, mint a válság előtti hónapokban, például februárban. Ebben az intenzív időszakban április és május folyamán a nyíregyházi iroda kiemelt szerepet töltött be az ügyfelekkel történő aktív kapcsolattartásban.

A vidéki központ eddig a telefonos ügyfélmegkeresések kezelésében vett részt, nagyrészt kimenő hívásokat indítottak a munkatársak. A vállalat további létszám bővítést tervez az év végéig.

Óvintézkedések és őszi integrációs tervek

A két központ között a munkavégzés egységben zajlik a közös informatikai rendszer, az azonos kommunikációs csatornáknak és felületeknek köszönhetően. A csapattagok közötti távoli kapcsolattartás napi szintű, a szorosabb együtt dolgozást elősegítendő a vállalat tervezi közös személyes találkozók szervezését, mind Budapesten, mind Nyíregyházán. A járványhelyzet elmúltával, talán az őszi időszakban kerülhet sor majd erre. Jelenleg az óvintézkedések még tartanak, mely szerint a munkatársaknak kötelező az arcmaszk és a kézfertőtlenítő használta, illetve az egylégterű irodában az előírt távolságok betartása. A négyszemélyes boxokban a munkaállomások úgy lettek kialakítva, hogy a szükséges távolság biztosítva legyen. Emellett nagy gondot fordít a cég a munkaállomások tisztán tartására, fertőtlenítésére.

A Cofidisről: a Cofidist Franciaországban alapították 1982-ben, székhelye Lille-ben található. Többségi tulajdonosa a Credit Mutuel Bank. Világszerte több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat. A Cofidis 9 országban van jelen: Franciaország, Spanyolország, Portugália, Olaszország, Belgium, Csehország, Szlovákia, Lengyelország és Magyarország. A magyar fióktelep 2006-ban kezdte meg tevékenységét személyi kölcsön, áruhitel, adósságrendező hitel és mostanra autófinanszírozási termékeivel. A Cofidis Magyarország egyedisége a távértékesítésben rejlik: telefonos és online hitelügyintézést is kínál ügyfeleinek. A cég az online hitelek specialistájaként törekszik a folyamatos újításra, így 2017-ben úttörőként bevezette a videós azonosítást, majd 2018-ban az elektronikus aláírást, majd 2020-ban új fejlesztését, a hangaláírást indította el. Ezeknek a megoldásoknak köszönhetően mára a teljes hiteligénylési folyamat elektronikus úton végezhető el.  A Cofidis elkötelezett a felelős hitelezésben, valamint ügyfeleik és munkavállalóik megbecsülésében: ennek bizonyítéka, hogy 2019-ben elnyerte a Great Place to Work illetve 2019-ben és 2020-ban is a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjakat. A Cofidis Csoport a Team Cofidis, profi országúti kerékpáros csapat névadó szponzora és elkötelezett támogatója immár 23 éve. A Team Cofidis a világ legnagyobb országúti kerékpáros versenyének, a Tour de France-nak állandó résztvevője. A hazai Cofidis 2016-tól itthon is elindította kerékpáros programját, amelynek keretein belül sportszponzorációt, rendezvénytámogatást és civil együttműködési programokat valósít meg. További információkért látogassa meg a cofidis.hu, cofidisauto.hu oldalakat.
Előző hír
Amiről az utcák mesélnek: „Nem gyászolunk! Ne tűzzön senki fekete lobogót...”
Következő hír
Rózsakert Szabadtéri Színpad

Kapcsolódó híreink