Tájékoztatás ajándékcsomag küldemény utólagos átvételéről

Idén több mint 24.500 fő nyíregyházi nyugdíjasnak küldött karácsonyi ajándékcsomagot az önkormányzat.

A csomagokat a Magyar Posta Zrt. szállítja ki november 2. és december 12. között.  Ebben az időszakban a kézbesítést a Posta munkatársai kétszer kísérlik meg, ha ekkor sem járnak sikerrel, értesítést hagynak a postaládában, amely tartalmazza, hogy mikor, és hol lehet átvenni a küldeményt.

A mai napig a sikeres kézbesítések aránya több, mint 90 %, azaz a jogosultak nagyrésze otthonában vehette át a karácsonyi csomagot.

Az át nem vett csomagokért már a karácsonyt megelőző héttől lehet jelentkezni.

A küldeményt az arra jogosult nyugdíjas, vagy az általa meghatalmazott személy a Polgármesteri Hivatalban (Nyíregyháza, Kossuth tér 1.) veheti át 2022. december 16. és 2023. január 06. között, az alábbi napokon és időpontokban:

hétfőn, szerdán: 8:00-12:00 és 13:00-16:30 között,

valamint kedden, pénteken: 8:00-12:00 óráig.

Az utólagos átvételhez szükséges dokumentumok:

Személyi igazolvány és lakcímkártya, meghatalmazott esetén meghatalmazás, valamint nagyban megkönnyíti a csomag átadását a Magyar Posta Zrt. által meghagyott értesítés.

Fontos információ:

December 21-ig (szerda) a Polgármesteri Hivatal épületébe a Kossuth tér felőli főbejáraton,

míg december 23. és január 6. között - a megadott napokon - a Posta felőli hátsó kapun léphetnek be az át nem vett csomagért jelentkezők.