Péntektől ismét elérhető a személyes ügyintézés az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfél-szolgálati irodáiban

Ápr 7, 2021

Április 9-től a szükséges óvintézkedések biztosítása mellett újra nyitnak az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálati irodái. Az energiacég ugyanakkor felhívja ügyfelei figyelmét, hogy továbbra is érdemes a digitális ügyfélcsatornákat, azaz az online és telefonos ügyfélszolgálatot igénybe venni, hiszen ezeken keresztül minden ügy teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan elintézhető. A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással látogathatók.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzetben elrendelt korlátozó intézkedések részleges feloldásával összhangban, a szükséges munkaszervezési és egészségügyi óvintézkedések előkészítését követően nyitnak újra pénteken.

A kijárási korlátozás időpontjának változásával április 9-től a vállalat minden ügyfélszolgálati irodája újra az eredeti nyitvatartási rendnek megfelelően lesz látogatható. Az ügyintézéshez az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóvása érdekében előzetes időpontfoglalás szükséges, ez már most megtehető a https://ker.elmuemasz.hu oldalon, vagy az EnergiApp mobilapplikáción.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az ELMŰ-ÉMÁSZ munkatársai a fennmaradó témákra a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek az időpontra, az iroda területén viseljenek szájat és orrot eltakaró maszkot, valamint tartsanak másoktól 1,5 méteres távolságot.

Az energiacég ugyanakkor továbbra is azt javasolja ügyfeleinek, hogy ügyeiket lehetőség szerint ne személyesen, hanem az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális csatornáin keresztül intézzék egyszerűen, gyorsan és biztonságosan.

A telefonon, e-mailben és online elérhető ügyintézési formák változatlanul állnak rendelkezésre. Az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (https://ker.elmuemasz.hu), ahol a többi között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:

  • mérőállás bejelentése;
  • előre fizetős mérő feltöltés, azonnali feltöltőkód-kiadás;
  • számlázási cím módosítása;
  • számlázással kapcsolatos ügyintézés;
  • egyenleg lekérdezés;
  • folyószámla kivonat és kimutatás;
  • igazolás folyószámla egyenlegről;
  • elektronikus számlázás igénylése, lemondás, számlamegtekintés;
  • névátírás, fogyasztóváltozás indítása, szerződéskötés;
  • fizetési mód változtatás;
  • számlamegtekintés, másolat igénylés;
  • részfogyasztás módosítása;
  • szerződés felmondása;
  • időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodákba.

Az előrefizetős mérők feltöltésére nemcsak a digitális csatornákon, hanem az országban számos helyen, például újságárusoknál, élelmiszerboltokban is van lehetősége az ügyfeleknek, a pontos helyszínek az alábbi linken érhetők el: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/szamlazas-fizetes/elorefizetos-mero

Az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálati irodáinak újra nyitásáról minden információ megtalálható a https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas  weboldalon.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ elkötelezett munkatársai, ügyfelei és partnerei egészségének védelmében. Szakemberei továbbra is elsődleges feladatuknak tekintik az energiaszolgáltatás folyamatos és zavartalan biztosítását.

 

Forrás: ELMŰ-ÉMÁSZ

Előző hír
Péntektől ismét elérhető a személyes ügyintézés az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban
Következő hír
ITM: Megkezdődik a szakképzésben dolgozók oltása is

Kapcsolódó híreink