Péntektől ismét elérhető a személyes ügyintézés az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban

Péntektől ismét elérhető a személyes ügyintézés az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban
Fotó: Illusztráció / korzo.hu

Április 9-től a szükséges óvintézkedések biztosítása mellett újra nyitnak az E.ON Hungária Csoport személyes ügyfélszolgálati irodái. Az energiacég ugyanakkor felhívja ügyfelei figyelmét, hogy továbbra is érdemes a digitális ügyfélcsatornákat, azaz az online, telefonos és videós ügyfélszolgálatot igénybe venni, hiszen ezeken keresztül minden ügy teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan elintézhető. A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással látogathatók.

Az E.ON Hungária Csoport személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzetben elrendelt korlátozó intézkedések részleges feloldásával összhangban, a szükséges munkaszervezési és egészségügyi óvintézkedések előkészítését követően nyitnak újra pénteken országszerte.

A kijárási korlátozás időpontjának változásával április 9-től a vállalat minden ügyfélszolgálati irodája újra az eredeti nyitvatartási rendnek megfelelően lesz látogatható. Az ügyintézéshez az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóvása érdekében előzetes időpontfoglalás szükséges, ez már most megtehető az https://energia.eon.hu/idopontfoglalas/Belepes.php oldalon. A lefoglalt időpontról SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak az ügyfelek.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a fennmaradó témákra a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek az időpontra, az iroda területén viseljenek szájat és orrot eltakaró maszkot, valamint tartsanak másoktól 1,5 méteres távolságot.

Az energiacég ugyanakkor továbbra is azt javasolja ügyfeleinek, hogy ügyeiket lehetőség szerint ne személyesen, hanem az E.ON digitális csatornáin keresztül intézzék egyszerűen, gyorsan és biztonságosan.

A személyes ügyintézés élményét nyújtja, de teljes biztonságot jelent az E.ON videós ügyfélszolgálata, melynek munkatársai itt érhetők el:

https://www.eon.hu/hu/lakossagi/informaciok/videos-ugyfelszolgalat.html

A telefonon, e-mailben és online elérhető ügyintézési formák változatlanul állnak rendelkezésre. Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (www.eon.hu/ugyintezes), ahol a többi között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:

  • mérőállás diktálás,
  • számla- és egyenlegmegtekintés,
  • számlabefizetés,
  • e-számlára váltás,
  • értesítés tervezett üzemszünetekről,
  • számlamásolat és csekk kérése,
  • előrefizetős mérő feltöltése.

Az előrefizetős mérők feltöltésére nemcsak a digitális csatornákon, hanem az országban számos helyen, például újságárusoknál, élelmiszerboltokban is van lehetősége az ügyfeleknek, a pontos helyszínek az alábbi oldalon településre bontva megtalálhatók: https://eonapps.hu/araminfo_komfortkartya.php

Az E.ON személyes ügyfélszolgálati irodáinak újra nyitásáról minden információ megtalálható az https://www.eon.hu/informaciok weboldalon.

Az E.ON elkötelezett munkatársai, ügyfelei és partnerei egészségének védelmében. Szakemberei továbbra is elsődleges feladatuknak tekintik az energiaszolgáltatás folyamatos és zavartalan biztosítását.

 

Forrás: E.ON