Nyíregyháza MJV Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet gazdasági ügyintéző munkakör betöltésére

Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet az alábbi munkakör betöltésére:

Munkakör megnevezése:

Gazdasági ügyintéző – Vagyongazdálkodási Osztály

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan időre szóló jogviszony (6 hónap próbaidővel)

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye, 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.

Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Szervezeti és Működési Szabályzata alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatok:

  • Kapcsolatot tart az önkormányzati alapítású, illetve tulajdonú gazdasági társaságokkal.
  • Figyelemmel kíséri, elemzi a társaságok vagyoni, pénzügyi, likviditási, jövedelmezőségi mutatóit, melyek alapján javaslatot tesz a tulajdonosi beavatkozásra.
  • Döntésre előkészíti a Közgyűlés, valamint a közgyűlési bizottságok elé kerülő gazdasági társaságokkal kapcsolatos előterjesztéseket.
  • Döntésre előkészíti a gazdasági társaságok – polgármester elé terjesztendő – éves beszámolóit, üzleti terveit, azok évközi módosításait.
  • Segíti a gazdasági társaságokban lévő részesedésekkel, valamint egyéb közhasznú szervezetekben lévő vagyonnal való hatékony gazdálkodást.
  • Javaslattal él az egyéb pénzügyi befektetések, részesedések hasznosítására (üzletrészek, részvények, vagyoni bevételek, egyéb értékpapírok).
  • Részt vehet a gazdasági társaságok felügyelőbizottsági ülésein, az ügyvezetéstől, könyvvizsgálótól felvilágosítást kérhet.
  • Részt vesz az önkormányzat költségvetési előirányzata tervezésében, a támogatási igények és lehetőségek egyeztetésében.
  • Előkészíti az önkormányzati cégekkel kapcsolatos üzemeltetési, vagyonkezelési, közszolgáltatási szerződéseket.
  • Ellenőrzi és nyomon követi a vagyonkezelési szerződésekhez kapcsolódó adatszolgáltatási, beszámolási és nyilvántartási kötelezettségek teljesítését.
  • Kapcsolatot tart a vagyonkezelést végző szervezetekkel.
  • A társaságok évközben felmerült forrásigényei alapján előkészíti a hitelfelvétellel kapcsolatos elvi döntéseket.
  • Figyelemmel kíséri az önkormányzati részesedések alakulását.
  • A költségvetési gazdálkodást érintő kiadmányozási rend szabályozása alapján gyakorolja a szakmai teljesítések igazolását.
  • Ellátja a vis maior támogatás igénylésével, felhasználásával, elszámolásával kapcsolatos feladatokat.
  • A feladatkörébe tartozó ügyekben kapcsolatot tart a társosztályokkal.
  • Előkészíti és kezeli az önkormányzati tulajdonú gazdálkodó szervezetek vezető tisztségviselőivel kapcsolatos személyügyi anyagokat.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Közgazdász végzettség

Elvárt kompetenciák:

  • Kiváló szintű szervező és problémamegoldó képesség,
  • Jó kommunikációs képesség,
  • Megfelelő teherbírás, csapatszellem, lojalitás.

Előnyt jelent:

  • Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
  • Gazdasági társaságoknál szerzett pénzügyi, gazdasági vonalon szerzett tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz,
  • iskolai és egyéb végzettséget, szakképesítést igazoló dokumentumok másolata,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

A munkába állás időpontja:

A munkakör betölthető legkorábban 2023. 05.01.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. 04.11.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt az emberi erőforrás menedzsment nyújt (06-42/524-524/103-as és 567. mellék)

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.)

Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését.

  • Személyesen, Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Emberi Erőforrás Menedzsment (4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.)
  • Elektronikusan a humanpolitika@nyiregyhaza.hu e-mail címre, szkennelve.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. 04.26.