Városmarketing gyémánt díjat nyert Nyíregyháza, három kategóriában
A díjátadást követően dr. Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, a Budapesti Metropolitan Egyetem általános rektorhelyettese, Zagyva Gyula, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezetője és prof. dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.

A Magyar Marketing Szövetség ez évben is meghirdette pályázatát a városmarketing projektek szakmai elismerését jelző „Városmarketing Gyémánt 2019" védjegy megszerzésére.

Több kategóriában keresték és díjazták a városok, települések ismertsége és elismertségének növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres marketingprojekteket, kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat. Nyíregyháza nevében az önkormányzati médiacentrum, a Város-Kép Nonprofit Kft. készítette a pályázatokat, s elnyerve a szakma elismerését, három gyémánt díjjal gazdagodott városunk!

Rendezvény-esemény kategóriában a „Helló Nyíregyháza!" kapott magas szintű, pozitív visszajelzést a szakértőktől. A „Helló Nyíregyháza!" ma a város egyik jelentős programja, mely egyben egyfajta tavaszi, szezonnyitó esemény is.

Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a „Turisztikai kampány Nyíregyháza testvérvárosaiban" című pályázat keltette fel a szakmai zsűri érdeklődését. Közismert, hogy Nyíregyháza külső kommunikációs tevékenységének középpontjába került a testvérvárosok irányába történő kommunikáció is – ezt mutatta be a pályázati anyag, ezen belül a turizmus területén megvalósított információátadást és megjelenést. Mindezt az élő testvérvárosi kapcsolatokra építve, megcélozva a környező országok lakosságát és intézményeit.

Városmárka, városimázs-építő nem-marketing teljesítmények kategóriában (Indirekt marketing) a "Zöldebb jövőért Nyíregyházán"című projekt lett gyémánt díjas. A nyíregyháziak nap, mint nap tapasztalják, hogy az önkormányzat nagy figyelmet fordít a zöldfelületek gondozására és bővítésére, a környezet egészségesebbé tételére. Három olyan környezetszépítő programot mutattunk be - „Ültess egy fát a holnapért!", „Szomszéd fűje mindig zöldebb" , és az „Újéletfa-liget" program, melyeknek az egyedisége Nyíregyházához köthető.

A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, több Városmarketing gyémántot is szerezhetett. Mint a felhívásban megfogalmazták: „ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már
az egész szervezet kiválóságát fémjelzi."

A díjakat Nyíregyháza nevében Zagyva Gyula, a városmarketing tevékenységet is végző Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezetője vette át Budapesten, a június elején tartott díjátadó gála keretében.