Nyíregyháza nyerte el a „Marketing Fővárosa 2020” kitüntető címet

Nyíregyháza nyerte el a „Marketing Fővárosa 2020” kitüntető címet
Fotó: Trifonov Éva

19 városmarketing díjjal és egy fődíjjal tért haza a szeptember 17-én, Budapesten tartott Városmarketing Gyémánt Díj átadóünnepségéről Nyíregyháza. Ezzel az úgynevezett gyémánt ranglistán az előkelő ötödik helyre kerültünk, megelőzve olyan nagyvárosokat, mint például Debrecen, Szeged, vagy Székesfehérvár.

S mert Szabolcs-Szatmár-Bereg megye a nyíregyházi 19 és a vásárosnaményi 3 díjjal összesen 22 marketing gyémánt díjat nyert el, ezért a Marketingaktív Megye díj is minket illet.

A Városmarketing Gyémánt Díjat a Magyar Marketing Szövetség a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének szakmai támogatásával hozta létre. Az elismerés odaítélésének célja, hogy a települések, térségek fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet; a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. A díjakat ebben az évben öt kategóriában adták át szeptember 17-én Budapesten. A zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Idén 24 várostól érkezett nevezés. 83 városmarketing gyémántot adtak át a szervezők. Nyíregyháza 25 nevezéséből 19 elismerésben részesült, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt Díjat nyerte el. Városunk ezzel az idei év fődíjasa lett, így kiérdemeltük a „Marketing Fővárosa 2020” kitüntető címet.

Zagyva Gyulának, a nyíregyházi Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke és dr. PappVáry Árpád, az MMSZ alelnöke adta át az elismeréseket.

A „Marketingaktív Megye” díjat 2020-ban Szabolcs-Szatmár-Bereg megye kapta meg, hiszen a megye összesen 22 marketing gyémánt díjat nyert el, Nyíregyháza és Vásárosnamény pályázatai által. Vásárosnamény 3 Városmarketing Gyémánt-díjat és ezáltal a „Kisvárosi Első” különdíjat hozta el a Magyar Marketing Szövetség által kiírt pályázat keretében. N

yíregyháza az alábbi kategóriákban és témákkal nyert Városmarketing Gyémánt Díjat 2020-ban:

Rendezvény-esemény kategória:

1. Adventi forgatag Nyíregyházán

2. Gasztronómiai fesztiválok Nyíregyházán

3. Helló Nyíregyháza! rendezvény

4. Hübner Strandröplabda Fesztivál

5. Kerékpárutakhoz kapcsolódó eseménysorozatok

6. Városnap és Szelektív Szombat

Belső kommunikációs megoldások és tartalom:

1. hellonyiregyhaza.hu weboldal

2. Nyíregyháza MJV és nyiregyhaza.hu Instagram-oldalak

3. Nyíregyháza MJV Facebook-oldal

4. Nyíregyházi Napló

Külső kommunikációs megoldások és tartalom:

1. Nyíregyháza Let’s dance kisfilm

2. Nyíregyháza városfilm 2019

3. Nyíregyházi Állatpark Facebook-oldal

Márka és identitásépítés, értékesítéstámogató marketingstratégia és program:

1. Bánkirobot Team (Az NYSZC Bánki Donát Műszaki Középiskolája tehetséggondozó csapata)

2. Nyíregyházi Állatpark

3. Nyíregyházi Cantemus Kóruscsalád

Városfejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai:

1. Zöld város kialakítása Nyíregyháza területén

2. CityWalk projekt

3. Nyíregyházi Foglalkoztatási Paktum helyi termék- és szolgáltatásfejlesztési stratégia

Visszatekintés: 2019-ben Nyíregyháza nevében a Város-Kép Nonprofit Kft. által készített pályázatokkal három gyémánt díjjal gazdagodott városunk. A Rendezvény-esemény kategóriában a „Helló Nyíregyháza!" kapott magas szintű, pozitív visszajelzést a szakértőktől. A Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a „Turisztikai kampány Nyíregyháza testvérvárosaiban" című pályázat keltette fel a szakmai zsűri érdeklődését. A Városmárka, városimázs-építő nem-marketing teljesítmények kategóriában a "Zöldebb jövőért Nyíregyházán"című projekt lett gyémánt díjas. Három olyan környezetszépítő programot bemutatva, mint az „Ültess egy fát a holnapért!", a „Szomszéd fűje mindig zöldebb", és az „Újéletfa-liget" program, melyeknek az egyedisége Nyíregyházához köthető.

Kapcsolódó galéria

Marketing Főváros Nyíregyháza