Hatszoros Marketing Gyémánt díjas lett a Móricz Zsigmond Színház
A képen jobbról balra Holik Emőke értékesítési vezető, Móricz Zsigmond Színház és Bánhegyi Zsófia, marketing és kommunikációs igazgató, a zsűri tagja, Szerencsejáték Zrt. díjátadóval

Csütörtökön este rendezték meg Budapesten a Magyar Marketing Szövetség 2022-es Marketing Diamond Awards díjátadóját, melyen a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház 6 Marketing Diamond elismerést nyert el. A díjakat Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője vette át.

A Marketing Diamond List-en az elmúlt 3 év eredményei alapján a nyíregyházi Teátrum a 2. helyen áll, 13 Gyémánt díjjal a megbízói oldalon.

2019-ben a Színház további 5 Gyémánt díjat kapott, és akkor elnyerte a fődíjat is, az Év marketingaktív vállalkozása lett, 2020-ban pedig a Lounge Group-különdíjat is megkapta, a pályázatok kiemelkedő minőségéért.
A díjjakkal együtt jár a „marketinggyémánt” elektronikus védjegy is, a cég kommunikációs tevékenysége során a logó számos felületen, kommunikációs csatornán használható, mint honlap,
hírlevél, email aláírások, közösségi média, online és offline hirdetési felületek, stb. A díj egyben védjegy is, amely a cég elismertségét mutatja.

6 Marketing Gyémánt díjban részesült:

  • Márkaépítés kategóriában, pályamunka címe: Szindbád Színháztörténeti Múzeum és
    Rendezvénytér márkaépítés - 2022
  • Márkaépítés kategóriában, pályamunka címe: Bencs Villa márkaépítés – 2022
  • Eseményalapú aktivációk kategóriában, pályamunka címe: 21. VIDOR Fesztivál - a Móricz
    Zsigmond szervezésében
  • Eseményalapú aktivációk kategóriában, pályamunka címe: A Móricz Zsigmond Színház Zenés szilveszteri Gálaműsora a Duna Televízión – 2021
  • Online felületen futó kampányok kategóriában, pályamunka címe: A Móricz Zsigmond
    Színház online felületen futó kampányai – 2022
  • Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában, pályamunka címe: A Móricz Zsigmond
    Színház és az általa szervezett rendezvények marketing anyagai - 2022

 

Forrás: Móricz Zsigmond Színház