Webmarketing konferencia a kamarában
A vállalkozásfejlesztés webmarketingre épülő módszereit mutatták be a szakemberek a megyei kereskedelmi és iparkamara székházában rendezett konferencián, együttműködve a MediaLine csoporttal. A rendezvény elsősorban a kis- és középvállalkozások számára kínált új információkat, melyek segítségével az online felületeken is reklámozhatják szolgáltatásaikat, termékeiket.
SEGÍT AZ INTERNET
Mészáros Éva, a kamara kommunikációs vezetője hangsúlyozta, a vállalkozások számára nagyon fontos, hogy a marketingmunkájukat segítő lehetőségeket ismerhessenek meg, amelyek használatával sikeresebbek lehetnek.
A kisvállalati marketing jövőjével kapcsolatban elhangzott, hogy az internet léte túlmutat a reklámozás hagyományos formáin.
SAJÁT MÉDIATERMÉK
Sipos Zoltán, a Kreatív Kontroll ügyvezetője rámutatott, az internetes kommunikációs kultúra az emberekkel beszél. Az interakció pedig arra jó, hogy most már nem fizetett médiában jelenek meg, hanem én vagyok a média. Egy modern cég kiadóként is tekint önmagára, lehet saját médiaterméke, ami komoly költséghatékonyságot jelent.
A konferencián az érdeklődők előadásokat hallhattak az internetes reklámok hatékonyságáról, a világháló jövőjéről, a videós tartalomfejlesztésről, valamint az online marketing trendekről.
Szoboszlai Tibor