Üzletemberként is stílusosan

 A vállalkozói egyesület fórumsorozatának elsõ vendége a Master Good cégcsoportot irányító Bárány család volt, õket követte dr. Schiffer Miklós, akinek legutóbb megjelent két kötete –  Schiffer Stílus / Férfi  és  Schiffer Stílus / Nõ  – azt boncolgatja, miként alakítható ki az egyedi ruhatár és stílus a divat segítségével. A nyíregyházi fórumon is ez a téma került a középpontba, illetve az, hogy mennyire fontos az üzleti életben a stílusos megjelenés. Az elismert stílustanácsadó úgy gondolja, hazánkban is egyre fontosabb a vizuális kommunikáció, ebben segít õ a hozzá forduló állami intézményeknek, cégeknek, magánszemélyeknek.

 

Nem a leértékelt a tuti

 

A Nyíregyházára látogató divatszakember  Schiffer Miklós Stílus  néven kifejezetten népszerû közösségi oldallal rendelkezik, melynek titkát a napi rendszerességgel frissülõ tartalomban és az aktív követõkben látja.

– Közel hatvanezer követõm van. Próbálok az embereknek ötleteket adni, megmutatni azt, ami az én szememnek szép. Szeretném eljuttatni azt az üzenetet az emberekhez, hogy jó az, ha valaki stílusos. Ne azt vedd meg, ami le van értékelve, ne azt, ami a kirakatban van, hanem azt, ami kell – mondta a Vállalkozók Nyíregyházáért Egyesület májusi vendége, aki azt is elárulta, milyen szettet tud elképzelni egy nyíregyházi nyáresti sétán.

– A férfiak részérõl egy boka felé felhajtott fehér nadrág, sötétkék inggel és fehér vászoncipõvel a tökéletes választás, a hölgyek oldaláról pedig egy sötétkék aranygombos kisruha fehér saruval – osztotta meg divattippjét.

 

Stílusbakik

 

Természetesen szakértõ szemmel õ is látja azokat a stílusbakikat, melyeket kis hazánkban sokan elkövetnek, úgy gondolja, tanulhatnánk még egy kis finomságot.

– A férfiaknál a bermudaszerû nadrágok és barna nagy kockás ingek könnyen el tudják rontani az összképet. Akárcsak mindkét nem részérõl a túl feszülõs vagy túl bõ ruhadarabok. Sajnos a ruhák sokszor nincsenek összhangban a viselõ alkatával, életkorával és nem illenek az eseményre, ahol viselik õket – mondta, majd a 2017-es nyári trenddel kapcsolatban hozzátette – a nagyobb formák és virágminták örök divatnak számítanak, és ahogy ez megjelenik a luxusmárkák egyes nyári darabjain, ugyanúgy hódítani fog a fast fashion termékein. Színek közül pedig a „marine blue”, fehér és arany kombinációi lesznek a legtrendibbek, kiegészítõként pedig mindig figyeljünk oda a cipõ és táska harmóniájára – részletezte végezetül Schiffer Miklós, és azt is megsúgta – hölgyek figyelem –, a fehér kistáska mindig nyerõ.

Farkas Fanni