Ünnepi ügyfélfogadás a NAV-nál – változások december végén Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében

Dec 18, 2025

A közelgő ünnepi időszakban változik a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélfogadási rendje. A NAV közlése szerint a decemberi munkaszüneti napok és az igazgatási szünet miatt több ügyfélszolgálat is korlátozott nyitvatartással működik.

Nyíregyháza: korlátozott nyitvatartás

A vármegyei központi ügyfélszolgálat – Nyíregyházán, a Szabadság tér 7-8. szám alatt – az alábbi rend szerint fogadja az ügyfeleket:

  • 2025. december 22. (hétfő): 08:30–18:00
  • 2025. december 23. (kedd): 08:30–11:30
  • 2025. december 24–26.: Zárva
  • 2025. december 29–30. (hétfő–kedd): 08:30–12:00
  • 2025. december 31. – 2026. január 2.: Zárva

Ügyfélfogadás szünet a vidéki ügyfélszolgálatokon

Kisvárdán, Záhonyban, Nyírbátorban, Mátészalkán, Fehérgyarmaton, Ibrányban, Tiszavasváriban, Nagykállóban és Vásárosnaményban az ügyfélfogadás 2025. december 24. és 2026. január 2. között szünetel.

A hónap további munkanapjain minden vármegyei kirendeltség a megszokott rend szerint működik tovább.

NAV: érdemes elektronikus ügyintézést választani

A hivatal arra biztatja az ügyfeleket, hogy ha rendelkeznek Ügyfélkapu+-szal vagy DÁP azonosítóval, éljenek az online ügyintézés lehetőségével, amely a téli időszakban is folyamatosan elérhető.

A vármegye további ügyfélszolgálatainak listája és minden nyitvatartási információ a NAV hivatalos oldalán található meg.

Az információkat a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága juttatta el a szerkesztőségünkbe. 
Elérhetőség: nav.gov.hu

Előző hír
Új épületrésszel bővült a Nyíregyházi Evangélikus Kossuth Lajos Gimnázium – januárban tartják...
Következő hír
Rekord és ünnepi műsorkavalkád a színházban

Kapcsolódó híreink