Újabb márkával bővült a Csősz-Platán Cégcsoport kínálata

(PR)

Talán nem túlzás azt állítani, hogy a SEAT az elmúlt tíz évben élte meg történetének legnehezebb időszakát, de a márkastratégia átdolgozásával, a modellkínálat felfrissítésével új időszámítás kezdődött a spanyol gyártónál. Az elmúlt években megújult az Ibiza, a Toledo és a Leon is, ráadásul már csak karnyújtásnyira van az Ateca, a márka első SUV modellje, amely további lendületet adhat az értékesítésben. A megkezdett modelloffenzíva keretében pedig újabb típusok is várhatóak még 2017-ig, ami végképp átrajzolhatja a márka piaci pozícióját.

További képekért kattintson a fotóra!

„A felfrissült modellkínálat a hazai értékesítésben is érezteti pozitív hatását: az elmúlt két évben összességében harmincöt százalékkal nőtt az eladások száma” – mondta el Papp Zoltán, a SEAT márkaigazgatója. „Forgalmunkra rendkívül jó hatással voltak az újdonságok, az Ibiza mellett elsősorban a Leon különböző változatai és a Toledo voltak keresettek. Ezen modellek révén komoly előrelépést tudtunk felmutatni a vállalati üzletek terén is, és számos cég választott kizárólag SEAT modellekből álló flottát” – tette hozzá.

[REKLAM]

A márkaigazgató azt is megjegyezte, hogy a hazai sikerhez a márkakereskedői hálózat átalakítására is szükség volt, racionalizálni kellett ugyanis a hálózat méretét. Ezáltal több településen megszűnt a SEAT értékesítés, de beléptek olyan városok is, ahol korábban nem lehetett új SEAT-ot vásárolni. E folyamat részeként döntött úgy a Csősz-Platán Cégcsoport, hogy megnyitja SEAT kereskedését Nyíregyházán, mellyel egyedülálló szerephez jut a régióban, s ezzel tovább erősíti autópiaci szerepét. A Mátészalkán és Nyíregyházán két telephellyel rendelkező cégcsoport több márka értékesítését is végzi. A SEAT értékesítés a Nyíregyháza, Rákóczi utca 60. alatt található kereskedésbe költöött, a ŠKODA mellé. Ugyanakkor ebben a márkakereskedésben kap helyet az Audi, a Volkswagen és a ŠKODA mellett a SEAT márkaszerviz is.

„A korábbi épületszárnyat lebontottuk, kibővítettük, és a márka magas elvárásainak, illetve az új arculatnak megfelelően alakítottuk ki a márkakereskedést. Így a SEAT legújabb nemzetközi elvárásainak megfelelő, magas ügyféligényt kielégítő szalonban kezdjük meg az új autók értékesítését” – tájékoztatott Csősz Viktor, a Csősz-Platán Cégcsoport kereskedelmi igazgatója. „Tesztvezetésre október tíztől nyílik lehetőség, a bevezetés ideje alatt egyedülálló modelleket is kipróbálhatnak az érdeklődők a most megnyíló 21. századi szalonunkban” – zárta gondolatait a kereskedelmi igazgató. (x)