Újabb díj a városnak – A legjobb sportmarketing megoldások között a Mozdulj Nyíregyháza!
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait, s ezúttal Nyíregyháza is az élvonalba került.
Dr. Kovács Ferenc, Nyíregyháza Megyei Jogú Város polgármestere hivatalos közösségi oldalán jelentette be a jó hírt. – Újabb díj Nyíregyházának! A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait, idén elsősorban a legértékesebb sportolókat és csapatokat, az együttműködéseket, a legkreatívabb kommunikációt, valamint a pandémiára adott reakciókat. Nagy öröm számunkra, hogy a Covid19-re adott legjobb társadalmi válasz speciális kategóriájában ezüst minősítésben részesült a „Mozdulj, Nyíregyháza!”, az önkormányzat által szervezett térítésmentes mozgásprogram-sorozat. A korábban ismert kereteket átalakította a vírushelyzet, de így is sikeres maradt a program, hiszen bár személyes jelenlétre nem volt lehetőség, de online formában szinte a hét minden napján várták ingyenes programok a városlakókat, rengetegen éltek is a lehetőséggel. Ezt vették észre és ismerték most el országosan. Gratulálunk a szervezőknek, résztvevőknek, s jó egészséget kívánunk mindenkinek! – osztotta meg a város polgármestere bejegyzésében.
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által megalapított Sportmarketing Díj célja, hogy a kommunikációs szakemberek megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb hazai kampányait és az abban rejlő üzleti értéket. A legértékesebb sportolók rangsorában Hosszú Katinka végzett az élen, a legjobb szponzorációs megoldás a Szerencsejáték Zrt. és Milák Kristóf együttműködése lett, míg a legkreatívabb közösségi média kampányt a jövő évi kézilabda-Eb-t szervező EHB 2022 Nonprofit Kft mutatta be, de a Ferencváros labdarúgó csapatát és Szoboszlai Dominik teljesítményét is elismerte a szakmai zsűri. A nyíregyházi önkormányzat által szervezett Mozdulj Nyíregyháza! a 'A legjobb társadalmi válasz a Covid-19-re' kategóriában nyerte el az ezüst díjat.
A díjat Hornyák Enikő sportreferens és dr. Ulrich Attila, Nyíregyháza alpolgármestere vette át
A 2020-as MMSZ Sportmarketing Díj nyertesei:
1. kategória: Legértékesebb sportoló /sportcsapat /e-sportoló
A legértékesebb sportoló:
1.Hosszú Katinka
2.Szoboszlai Dominik
3.Kapás Boglárka
A legértékesebb sportcsapat:
1. Ferencvárosi Torna Club
2. Telekom Veszprém
3. Győri Audi ETO KC
A legértékesebb e-sportoló:
1. Molnár Gábor
2. Subicz Dániel
3. Bereznay Dániel
2. kategória: Legértékesebb sportoló /sportcsapat /e-sportoló
Arany díj: Szerencsejáték Zrt. (Tippmix márka) és Milák Kristóf együttműködés
Ezüst díj: LV Sport – Amorim és Mikler Kollekció by Hummel
3. kategória: Legkreatívabb közösségi média kommunikáció
Arany díj: EHB 2022 Nonprofit Kft
Ezüst díj: SBI Promotion Kft – Fittparade Gym Sports Festival
Ezüst díj: Budapest Honvéd FC
Bronz díj: Budapest Cowbells
Bronz díj: Molnár Ábel
4. kategória: A legjobb társadalmi válasz a Covid-19-re
Arany díj: Bowman and Becker Kft – futniszep.hu
Arany díj: Ferencvárosi Torna Club – SPORTFIVE Hungary Kft
Ezüst díj: FK DAC 1904
Ezüst díj: Nyíregyháza MJV – Mozdulj Nyíregyháza!
5. kategória: Hűség-díj
Arany díj: Szerencsejáték Zrt.