Ügyfélelégedettség és produkció – Idén ismét ötszörös kitüntetésben részesült a színház

Ügyfélelégedettség és produkció – Idén ismét ötszörös kitüntetésben részesült a színház

2019 után 2020-ban ismét díjat érdemelt a Móricz Zsigmond Színház marketing megjelenése. A pandémia ellenére, vagy éppen a helyzet megoldására alkalmazott színházi ötletek és megvalósítások nyerték el a szövetség tetszését. 

A Magyar Marketing Szövetség országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként közel harminc éve szervezi és fogja össze a marketing területén dolgozókat. A mintegy 200 tagot számláló szövetség nemcsak a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel működik együtt, de a szakterületet érintő kérdésekben kapcsolatot tart a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel is. Illetve a színház esetében nyilván a közönség figyelme és érdeklődése is meggyőző volt a díj megítélése kapcsán. Így lehet, hogy az öt pályázat mindegyike „marketinggyémánt” elismerésben részesült, emellett a Móricz Zsigmond Színház Lounge különdíjat is kapott.

„A verseny egyik fontos tanulsága, hogy a marketingszakma feléledt, és a cégek többsége remekül reagált a pandémia okozta kihívásokra” – áll az értesítésben –, hiszen 2020-ban minden korábbinál értékesebb lett a marketing munka, a kommunikáció. Innovatív és kreatív ötletek jócskán születtek a Móricz Zsigmond Színházban is.

A marketing szövetség gyémánt díjjal ismerte el az intézmény ügyfélelégedettségi programját, az eseményalapú aktivációkat, a dizájn és kreatív megjelenéseket, a produkciós és nyomdai gyártásokat. Az online felületen futó kampányok pedig a nézők közreműködésével lehetett kiváló. A tavaly ősszel indult sorozat több tízezres megtekintést regisztrált.

„Az első körben a 7 óra 7 perc volt, ami megoldható volt úgy, hogy a színészek nem jöhettek be a színházba, ez gyakorlatilag arról szólt, hogy a színészek otthon, saját kis telefonjukkal készítettek olyan anyagokat, amelyben megpróbálták a közönség figyelmét felhívni a pandémiás helyzetben bevezetett intézkedések fontosságára, illetve próbáltak irányt mutatni, hogy ezt szakszerűen hogy kell megoldani. Aztán volt egy olyan része az online felületeinknek, ahol a színészeink olvastak fel meséket a gyerekeknek, és a legújabb körben pedig a Móricz online programsorozat, a Móricz-(F)Actor, a Móricz Impro és a Móricz Anno. Legújabb a Bencs SzalON, ami a Bencs Villában rögzített beszélgetéseket mutatja be” – nyilatkozta a díj kapcsán Kirják Róbert.

A VIDOR Fesztivál megújult honlapja és a Zenés VIDOR Nyár, a Rózsakert Szabadtéri Színpad programsorozata mind-mind része az elismerésnek. A „marketinggyémánt” díj védjegye biztosíték a színház kiváló megjelenéséhez, a közönség bátor eléréséhez.

„Ezt a logót számos felületen, kommunikációs csatornán feltüntethetjük, honlapunkra kitehetjük, hírlevelünkben elküldhetjük, illetve a közösségi médiában az online és offline hirdetési felületeken is szeretnénk ezt a logót megjeleníteni. A Móricz Zsigmond Színház marketing munkáját ismeri el ez a díj”büszkélkedett az igazgató.

A hivatalos díjátadót a későbbiekben tartják, de a következőkben vásárolt belépőjegyeken találkozhatnak már a kiválóságot igazoló logóval.

A Móricz Zsigmond Színház már az előző évben is öt Marketing Gyémánt díjban részesült, illetve „Az év marketingaktív vállalkozása 2019” címet is elnyerte. Itt érdemes ismét felidézni, hogy 2020 szeptemberében – Szegedet és Debrecent megelőzve – 19 városmarketing díjjal és egy fődíjjal lett az Év Marketing Fővárosa Nyíregyháza. Elismerés ez a hivatal dolgozóinak, a város eseményeinek, intézményeinek, a város honlapjának, a Nyíregyházi Naplónak és a Nyíregyházi Televíziónak is.