Tej újratöltve! – Az egészségtudatos táplálkozással ismerkedhetnek a gyerekek
A minőségi tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Terméktanács együttműködésében, a tej és a tejtermékek jótékony hatásával ismerteti meg a gyerekeket egy edukációs jellegű, mozgó roadshow keretében.
Az idei kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása.
A Tej Terméktanács 2017-2018. évi közösségi marketing kampányát fiatal olimpikonok és sportoló példaképek, mint a Tej nagykövetei támogatják. A magyar úszónő Kapás Boglárka, az úszó Kenderesi Tamás és a válogatott labdarúgó Nagy Ádám egyaránt a tejfogyasztásra ösztönzi a fiatalságot.
Minden korosztályt megszólítanak
A tej szervezetünk első számú kalciumforrása. A tejben optimális, jól emészthető formában van jelen a fehérje, a tejzsír, a tejcukor és a kalcium hasznosulásához szükséges D-vitamin.
Jelentős A-, B1-, B2- és B12-vitaminforrás, de a foszfor, a magnézium és a cink is megtalálható benne.
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének adatai alapján a 4-10 éves gyermekek 35%-a hazánkban kritikus határérték alatti mennyiségben fogyaszt a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen kalciumot. A promóció egyaránt törekszik a gyerekek és szüleik elérésére, a csontritkulás kapcsán veszélyeztetett idősebb generáció, valamint az egészségtudatos étkezés, tudatos életmód iránt nyitott lakosság megszólítására.
Szoboszlai Tibor