Szigliget 2021, amikor a Móra, Petőfi, Vécsey együtt táborozik

Idén nyáron július 12-től 17-ig táborozott együtt a három nyíregyházi iskola.

A hétfő délutáni megérkezés után a 88 táborozó gyerek és 7 pedagógusok kezdésként a Balaton partját fedezték fel.

– Kedden a sárvári élményfürdőben lubickoltunk, csúszdáztunk és gyűjtöttük a D-vitamint. Mivel aznap este is kellemes volt a klíma, így vacsora után a Balatonba megmártóztunk és örömmel tapasztaltuk, hogy fél 8 körül is kellemes a víz hőmérséklete.

Szerda délelőtt Keszthelyen hajókáztunk és utazásunkat bűvészi produkció színesítette. A délelőtti hajókázás után, délután a Nóra néni által készített környezetvédelmi vetélkedőn mérték össze a tudásukat a diákok, majd a szellemi tevékenység után a szigligeti strandon töltöttük a délutánunkat.

A csütörtöki reggelizés után Tapolcára utaztunk, ahol a Tapolcai – tavasbarlangot néztük meg a gyerekekkel. Egy tartalmas és érdekes barlangismeretet hallgattunk végig, majd csónakokkal körbe eveztük a barlangot. Minden nap bőséges reggelit, ebédet és vacsorát kaptunk, így csütörtök este a 3 iskola egy nagy sétára indult Szigligeten belül, ahol az Óvári kilátót, a Szentháromság kápolnát és a Szigligeti kikötőt is felkerestük.

Péntek délelőtt a Szigligeti várat vettük be! A felújított várat örömmel másztuk meg és érdeklődve fedeztük fel az interaktív újdonságokat, majd a vár megtekintése után izgalmas solymászbemutatót láthatott a közönség a vár falain belül. Ezen a délután is lementünk a partra és ebben a táborban utoljára mártóztunk meg a kellemes Balaton vízében.

Eljött az utolsó nap! Összepakoltunk, megreggeliztünk, felültünk a buszra és jókedvűen, tele élményekkel tértünk haza, Nyíregyházára. Nagyon jól éreztük magunkat az idei szigligeti táborban is és szeretnénk a jövő évben is jönni ebbe a táborba, mert mind gyerekek, mind pedagógusok, nagyon szeretjük! – írták beszámolójukban.