Már több mint száz bejelentés érkezett az NYHApp-on keresztül

Már több mint száz bejelentés érkezett az NYHApp-on keresztül
Már több mint száz bejelentés érkezett az NYHApp-on keresztül

Most már nem kell levelet írni vagy betelefonálni az önkormányzat tulajdonában lévő szolgáltatókhoz (elsősorban a közterület-fenntartást, az úthálózatot, az állategészségügyet, a NYÍRSÉGVÍZ-et, a NYÍRTÁVHŐ-t, a hulladékszállítást vagy éppen a közvilágítást érintően), ha valamilyen lakossági bejelentéssel kívánnak élni a nyíregyháziak. Az NYHApp-on keresztül ezt néhány gombnyomással, pillanatok alatt megtehetik, időt és energiát spórolva. Az indulás óta 150-en éltek is a lehetőséggel.

Manapság egy valami fixen mindig nálunk van, és az a mobilunk. Már csak ezért sem meglepő, hogy az utóbbi évekre az applikációk szó szerint beverekedték magukat az életünkbe, pont azért, hogy könnyebbé tegyék azt. Ezzel a céllal indították el szeptemberben az NYHApp-ot is, aminek segítségével most már folyamatosan tájékozódhatunk Nyíregyháza híreiről, eseményeiről, kedvezményeiről, a hulladékszállítás rendjéről (a regisztrált felhasználó a hulladékszállítás járatrendje szerint értesítést kap előző nap arról, hogy másnap milyen gyűjtőedényt kell kihelyezni az ingatlan elé), de még lakossági bejelentésekkel is élhetünk a telefonos applikáción keresztül. A NYÍRVV Nonprofit Kft. ötletét is ez adta, hogy megoldják a lakossági észrevételek, panaszok és javaslatok kezelését.

Automatikusan továbbítják

– Bejelentések tekintetében eddig összesen 150 észrevétel érkezett az applikáción keresztül – tájékoztatta szerkesztőségünket az appot útjára indító NYÍRVV Nonprofit Kft. – A beérkező megkereséseket a rendszer minden esetben – automatikus háttérirányítással – továbbítja az adott közszolgáltató felé, akik így akár azonnal tudnak foglalkozni az észrevételekkel. Mint az applikáció üzemeltetője, azt látjuk, hogy a 150 bejelentésből 52-t már lezártak. Ezek közé tartozik a Forgó utcáról érkező bejelentés is, ahol kijavítottunk azóta egy kátyút, pont annak köszönhetően, hogy egy városlakó jelezte ezt felénk az appon keresztül.

Érdemes váltani a turista üzemmódról

– Folyamatosan figyelemmel kísérjük az applikáció letöltöttségét, amiből eddig azt látjuk, hogy a letöltés túlnyomó része turista módban történik – folytatták az eddigi tapasztalatok ismertetését. – Ennek viszont az a hátránya, hogy aki így használja, az tulajdonképpen csak az első 5 „csempét” látja, regisztrációval azonban kibővülne a lehetőségek köre. Például részt tudna venni szavazásban, jelezhetne a telefonja, hogy másnap milyen hulladékgyűjtő edény tartalmát szállítja el az ÉAK Nonprofit Kft., de szintén csak ezek a felhasználók tudnak ügyet intézni, bejelentéssel élni, vagy éppen az egészségügy „csempét” használni.

A NYÍRVV Nonprofit Kft. arra kéri a városlakókat, hogy amennyiben Nyíregyházával kapcsolatos észrevételük, javaslatuk van, azokat az NYHApp-on keresztül történő bejelentéseikkel tegyék meg egyszerűen és kényelmesen, ezzel is segítve munkájukat.

Google Play áruházból, valamint az App Store-ból

Az alkalmazás a Google Play áruházból, valamint az App Store-ból tölthető le.