Digitális ügyintézés
A nyíregyházi Közterület-felügyelet irodája a nyár végén a Tüzér utcáról beköltözött a belvárosba, a Bethlen Gábor utca 1. szám alá. Ennek egyik háttere az volt, hogy egy korábbi közgyűlési döntés alapján egy Ügyeleti Központot hoznak létre, amelyben szintén a Közterület-felügyelet munkatársai dolgoznak majd. A költözés után a Digitális Város Program keretében egy új szoftverrel is bővült a felügyelet infrastruktúrája, új eszközöket is vásároltak, ami lehetővé tette az áttérést a digitális ügyfélszolgálatra.
EGYSZERŰBB MUNKA ÉS ELÉRHETŐSÉG
Bodrogi László, a Közterület-felügyelet vezetője elmondta, munkatársaik már tablettel dolgoznak a helyszíneken, az intézkedés adatait digitálisan rögzítik, interneten beküldik a központba. A szabálytalankodónak pedig hagy egy értesítést ügyszámmal.
[REKLAM]
Ezzel a megoldással az ügyfél a varoshaza.nyiregyhaza.hu honlapon, a közterület-felügyeleti menüpontban megtekintheti, hogy mikor, hol és milyen szabálytalanságot követett el, az ezt igazoló fotókkal, térképpel, és azt is, hogy milyen szankcióra számíthat, hol tart az ügye. Amennyiben az ügyfeleknek további információra van szükségük, a Közterület-felügyelet új székhelyén, a Bethlen Gábor utca 1. szám alatt, ügyfélszolgálati időben fogadják őket. Bodrogi László azt is elmondta, a legtöbb intézkedésük továbbra is a közlekedési kihágások miatt van, a közösségi együttélés szabályait is sokan megsértik, nyáron a parlagfüves területeket derítették fel, most pedig a közterületi kutyasétáltatás szabályainak betartását ellenőrzik.
Szoboszlai Tibor
(Fotó: internet)