Az Erzsébet-utalványok kézbesítéséről

A gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról szóló 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet 68. § (8) bekezdése alapján önkormányzatunk az Erzsébet‐utalványok jogosultak részére történő kézbesítését 2015. augusztus hónapban postai úton biztosítja. A Magyar Posta Zrt. 2015. 08. 31. napjáig kézbesíti az Erzsébet-utalványokat a jogosultak címére.

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Posta Zrt. sikertelen kézbesítés esetén kézbesítési értesítőt hagy a lakcímen, amelyen tájékoztatja a jogosultat az átvétel módjáról, idejéről. A jogosultnak a kézbesítés megkísérlését követő 10. munkanapig van módja a postahelyen a küldeményt átvenni. A határidő eredménytelen elteltét követően az át nem vett küldemények az önkormányzat részére visszaküldésre kerülnek.
Az önkormányzat részére visszaküldött Erzsébet-utalványok jogosultjait értesítő levélben tájékoztatjuk a részükre járó utalványok átvételének helyéről és az ügyfélfogadási időről.

Felhívjuk figyelmüket, hogy amennyiben a gyermek(ek) rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultsága 2015. augusztus 1. napján fennállt, azonban Erzsébet-utalványt 2015. augusztus 31. napjáig nem kapnak, azt legkésőbb 2015. szeptember 3. napjáig jelezzék a Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Centrumában, a 26‐os ablaknál.
További információ a 42/524‐589-es telefonszámon kérhető.