Az élmény Neked is jár!

„Július 2–7-éig egy feledhetetlen hetet töltöttünk a Három Királyfi Nagycsaládos Egyesület pályázata segítségével a Balatonon, Zánkán. Sok élményt, még több új barátot, csodás emlékeket hoztunk haza.

A nyíregyháziak a sötétzöld altábor lakói voltak

Már újra hiányzik! De jó lenne újra menni, holnap indulni! Amikor indultunk, még nem tudtuk mi vár ránk, hiszen még nem jártunk a Balcsin, így nagyon vártuk. Az utazás, amitől egy kicsit féltünk, igen hosszúnak (7 óra) bizonyult, a végére viszont rövidnek tűnt, mert már a vonaton egy másik gyerekcsoportból barátaink lettek. Minden altáborlakó különböző színű egyenpólót, -sapkát, -kulacsot és -hátizsákot kapott.

Rajtol a Tarzan túra a kalandparkban

A vacsora után ünnepélyes tábornyitó volt a segítőink, a NAGYTESÓK vezetésével, ismerkedés a többi táborlakóval, majd közös diszkó, éjfél körül lefekvés. Csoda, hogy senkit sem kellett altatni?
A táborban a napi 20 000 lépést mindennap megtettük, hiszen a jobbnál jobb programkínálatból minél többet szerettünk volna kipróbálni.

Irány a strand!

Ehhez a bőséges és jóízű étkezések adtak energiát. Néhány a programokból, amelyeken részt vettünk és feledhetetlen emlékek lettek: kincskereső, tábori olimpia, sportbajnokságok, honfoglaló játékok, szafari, egy perc és nyersz, vizes móka, ki mit tud, hősök napja, kalandpark, koncertek, táncházak, sárkányhajó, sétahajó, trambulin, mozi, strandolás a Balatonban, éjszakai bátorságpróba, különös kémiai kísérletek bemutatója, haditechnikai park, gokart, tanösvény, tájház, tábortűz. Ha véletlenül valamelyik helyszínen éppen volt egy kis szabadidőnk, a NAGYTESÓK játszani, táncolni vagy víziversenyezni hívtak.

Várakozás a hajóra a Balaton partján

Alvásra sem igényünk, sem időnk nem jutott. Na, ezt pótoltuk, amikor hazaértünk, reggeltől estig.
Ezt a csodát nem lehet úgy leírni, ahogyan azt mi átéltük. Kívánjuk, hogy minél többen legyetek részesei! Az élmény nektek is jár! Köszönjük ezt a hetet! A vidám táborozók nevében: a Molnár ikrek (Vivien, Noémi és Evelin), nyolcadik osztályosok”