Arculatváltás a Korzóban

A 2008 áprilisában nyitott Korzó Bevásárlóközpont munkatársai újragondolták az intézmény megjelenését. Lecserélve az indulástól használatban lévő logót, új formával jelentkeztek. A kerek vonalvezetést klasszikusra váltották, színvilágában viszont a megszokottak köszönnek vissza. Az új jelkép magát az épületet idézi fel a látogatókban.

 

Klasszikus vonalvezetés

 

Kenyeres Anita centermenedzser azt mondta a Nyíregyházi Televízió Híradójának, szerettek volna az épület sziluettjére hasonlító emblémát kialakítani. Ebben a segítségükre volt az a grafikuscsapat, amelyik a Reon Digital Reklámügynökség kötelékében működik. A bevásárlóközpont vezetője szerint ők is azonnal belelátták az épületbe Bán Ferenc kézjegyét, amely a híd összekötő acélszerkezeti elemét jelenti. Ezt csupaszították le és töltötték meg a régi színekkel, és 90 fokos elforgatással így született meg az új embléma.

A letisztult, klasszikus vonalvezetésű logó új korszakot nyit meg a bevásárlóközpont életében. A Korzó 20 ezer négyzetméteren fogadja partnereit. 75 üzlet, közműszolgáltatók, és mélygarázs szolgálja ki azt a közel 4 millió látogatót, akik évente betérnek a belváros hatalmas komplexumába.

M. E.