2023. október 1-től az OPUS TITÁSZ Zrt. látja el a hálózati ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenységet a tiszántúli régióban

2023. október 1-től az OPUS TITÁSZ Zrt. teljes működési területén átveszi az áramhálózati és műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenységet az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től. Ettől a dátumtól az OPUS TITÁSZ Zrt. működési területén ellátott valamennyi áramfogyasztó csak az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálatán keresztül intézheti az új és a már folyamatban lévő műszaki, hálózati ügyeket. Az ügyintézéshez a társaság weboldala, telefonos ügyfélszolgálata, valamint személyes ügyfélszolgálati irodái állnak a fogyasztók rendelkezésére.

Lakossági fogyasztók esetében a számlázással, fizetéssel, átírással, és szerződéskötéssel kapcsolatos ügyek intézésében továbbra is az E.ON ügyfélszolgálata az illetékes.

OPUS TITÁSZ Zrt. néven 2021 szeptembere óta végez áramhálózati elosztói engedélyesi tevékenységet a társaság a Tiszántúlon (Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye teljes területén, valamint Békés, Bács-Kiskun és Pest vármegye egyes területein). Az ügyfélszolgálati feladatkört mindeddig az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. látta el ebben a régióban is.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. folyamatosan dolgozott azon, hogy az informatikai és kommunikációtechnológiai infrastruktúra fejlesztésével lehetővé tegye az elosztói tevékenységével kapcsolatos hálózati, műszaki ügyfélszolgálati teendők zökkenőmentes átvételét. A fejlesztések eredményeként 2023. október 1-től az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálata átveszi az elosztói tevékenységhez kapcsolódó ügyintézést.

Az ügyfelek 2023. október 1. után kizárólag az OPUS TITÁSZ Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodáiban, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint weboldalán (www.opusenergetika.hu) intézhetik hálózati és műszaki ügyeiket. Ilyenek például: igény bejelentése új bekötésre, teljesítményváltozásra, háztartási méretű kiserőmű csatlakoztatására, továbbá a szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés vagy a műszaki hibák bejelentése. Az E.ON irodáiban, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint weboldalán a továbbiakban már nem lesz lehetőség hálózati ügyek intézésre.

A fenti változás nem érinti az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó lakossági és nem lakossági fogyasztók számlázással, számlareklamációval, ügyfélcserével, szerződéskötéssel kapcsolatos ügyeinek intézését, azokat az ügyfelek továbbra is az E.ON ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. A változás nem érinti az E.ON dunántúli, valamit fővárosi és Pest vármegyei ügyfeleit sem.

Azok a versenypiaci ügyfelek, akik a rendszerhasználati díjat (RHD) közvetlenül az OPUS TITÁSZ Zrt.-nek fizetik, a műszaki ügyeiken felül az RHD számlázással kapcsolatos ügyeket is az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. Energiadíjat érintő kérdésekben továbbra is a versenypiaci kereskedő az illetékes. A változás kizárólag az OPUS TITÁSZ Zrt. ellátási területén kiszolgált fogyasztókat érinti.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati tevékenységének átvétele az informatikai rendszerek változásával is jár, melynek során az ügyfelek adatai átkerülnek az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati rendszerébe. Az adatátvitel ideje alatt az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélszolgálati csatornáin korlátozott ügyintézésre lesz lehetőség, várhatóan 2023. október közepéig.

Az áramhálózati ügyfélszolgálati átállással és az elérhető szolgáltatásokkal kapcsolatos részletes információk az OPUSZ TITÁSZ Zrt. honlapján, a www.opusenergetika.hu weboldalon, a Mit hol intézhetek? rész alatt találhatók

OPUS TITÁSZ Zrt.

További információ: sajto@opusenergetika.hu