Link küldése Link küldése

Tippek a cukormentes életmódhoz




2018.09.09.


Manapság egyre többen döntenek úgy, hogy étrendjükből teljesen kiűzik a cukrot, amely aztán egyáltalán nem hiányzik nekik, ráadásul ugyanúgy fogyasztanak édességet.


A cukor nemcsak a vércukorszintet növeli, de hizlal is, és számtalan egyéb problémát okozhat a szervezetünkben. Ennek ellenére elképesztően sok cukrot fogyasztunk, úgy is, hogy észre sem vesszük. Kezdve a kukoricapehellyel a melegszendvicsre nyomott ketchupon át az esti bulin elfogyasztott mojitóig. Vannak azonban olyanok, akik ellenállnak ennek a rengeteg hozzáadott cukornak. De mégis hogy csinálják?

Kísértés

Ha étrendünkben gyakran szerepelnek a csokoládé, a csipsz és a szénsavas üdítőitalok, akkor ideje elgondolkoznunk azon, hogyan iktassuk ki ezeket hétköznapjainkból. Természetesen ez egy nehéz döntés, és egyik napról a másikra nem fogunk hozzászokni az újdonsült helyzethez. Ahhoz, hogy fokozatosan leszokjunk ezeknek az élelmiszereknek a fogyasztásáról, érdemes azt kiiktatnunk először, ami a legnagyobb cukortartalommal bír, és találnunk a helyére egy egészséges alternatívát. A cukros üdítőt például lecserélhetjük cukormentes limonádéra, a süteményeket pedig paleofinomságokra. Az első sokk után a szervezetünk elkezd kitisztulni, és pszichénknek is egyre könnyebb lesz.

Gyümölcskészítmények helyett igazi gyümölcs

Az egyik legnagyobb titka az cukormentes életmódváltásnak az igazi friss gyümölcs evése. A cukrozott gyümölcslevek, a szárított gyümölcsök vagy egy cseresznyés pite lehet, hogy elsőre egészségesnek hangozhatnak, hiszen megnyugtatjuk magunkat, hogy gyümölcs van bennük, ám sajnos hiába a gyümölcs, telis-tele vannak cukorral. Ehelyett próbáljuk meg a gyümölcsöt minél „tisztább” és egyszerűbb formában bevinni a szervezetünkbe. Együnk friss gyümölcsöt, turmixoljuk le őket, és ne adjunk hozzájuk cukrot.


Forrás: ridikul.hu





« vissza

LEGOLVASOTTABB
Városi cégeink

További hírek ebben a kategóriában

Ezektől az ételektől és italoktól fájhat a fejünk

A fejünk nagyon sok mindentől megfájdulhat, egyéni érzékenységünktől függően.

A szőlő csupa rossz szénhidrát vagy egészséges gyümölcs?

Az nem kérdés, hogy az ősz egyik legnagyobb kincse finom-e.

Három könyv, amiket érdemes elolvasnunk az őszi estéken

Sajnálatos módon az olvasás nem a legnépszerűbb tevékenység manapság.

Aszalt gyümölcs – tényleg egészséges?

Sok diétás oldalon, blogon olvashatjuk, hogy az aszalt gyümölcsöket bátran fogyaszthatjuk.

A tejtermékek fogyasztása csökkentheti a szívbetegség kockázatát

Összefüggést talált a tejtermékek rendszeres fogyasztása és a szívbetegségek között.

Mivel helyettesíthetjük a kávét?

A kávé rengeteg embernek létfontosságú, főleg a reggeli órákban, amikor elindulunk dolgozni.



Impresszum Írjon nekünk

© 2014. Város-Kép Nonprofit Kft. Minden jog fenntartva!

Vissza a lap tetejére
Város-Kép Nonprofit Kft.© 2014. | Minden jog fenntartva!